25. apr. 2012

Til ei lita snuppe!

Da er kjole nummer to ferdig! Det gikk litt raskere enn den første. Men klarte jo å kløne litt her også. Denne kjolen fikk foreksempel en blomst både foran og bak. Ikke fordi jeg planla det slik, men fordi jeg rett og slett sydde på den første på feil side..

Kjolestoffet er henta fra to ulike putevar, mens blomsten har jeg klippa ut fra et Ikea-stoff.
I dag har jeg vært på jakt etter nye stoffer jeg kan bruke. helst i knæsje farger og mønstre, men det var jammen lite å finne i Kristiansund. Får vel nøye meg med gjenbruk til jeg har fått bestillinga mi fra Stoff og Stil.

Neste utfordring blir å lage flere størrelser. Og kanskje prøve å lage mønster på en litt annen modell. Kanskje en forklekjole? De er jo litt artige, fordi du kan bruke dem på vranga også. Da får en jo to kjoler i ett!


1 kommentar:

  1. hei og hopp

    Er jeg virkelig den første til å følge bloggen din? Liker det jeg ser, så det gjør jeg mer enn gjerne :)

    En fin dag til deg!

    klem
    Vigdis

    SvarSlett